Veelgestelde klantvragen

Hieronder vindt u alle vragen die vaak gesteld worden door onze klanten. Wilt u persoonlijk antwoord op de vragen waar u mee zit? Neem dan contact op met onze specialisten.

Stel uw vraag aan een specialist

Algemeen - Contact

Neem contact op met Van Oers
Vul hier uw gegevens in en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op!

  • Hidden
  • Hidden
  • Hoe kunnen we u bereiken?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

uk-

Middels een assurance rapportage kan aangetoond worden dat de bedrijfsvoering overeenkomt met geldende kwaliteitsstandaarden en overeengekomen afspraken in een klantovereenkomst of SLA. Deze assurance rapportages zijn gebaseerd op algemeen geldende standaarden zoals ISAE 3402 (ook wel SOC 1) en SOC 2.

De vraag is niet of u slachtoffer wordt van een cyberincident, maar wanneer. Het is belangrijk dat wanneer u te maken krijgt met een cyberincident tijdig hiervan op de hoogte bent, zodat u de schade kan beperken. Een cyberalarm biedt een oplossing. Net als bij een inbraakalarm krijgt u direct een signaal wanneer een mogelijk incident plaatsvindt.

85% van de cyberincidenten wordt veroorzaakt door een menselijke fout. Medewerkers die bewust zijn van online dreigingen en de invloed van het eigen handelen verkleinen het risico op een incident. Laat uw medewerkers zien hoe makkelijk hackers toe kunnen slaan. Security Awareness, oftewel beveiligingsbewustzijn blijft een onderschat onderdeel van de beveiliging van de automatisering.

De kans op een cyberaanval wordt groter naar mate een organisatie de beveiliging niet op orde heeft, in combinatie of een organisatie interessant is om aangevallen te worden. De impact wordt uitgedrukt in financiële- operationele- of reputatieschade. De combinatie van kans en impact bepaalt de gevoeligheid voor een eventuele cyberaanval.

1
2
1 van 2