Typ hier uw zoekwoord
Vanoers.nlAlgemeenCoronavirus: Protocol Van Oers Accountancy & Advies (NL & EN)

Coronavirus: Protocol Van Oers Accountancy & Advies (NL & EN) 

Coronavirus Protocol

In de afgelopen dagen is er veel berichtgeving over de Coronavirus uitbraak in Nederland en met name in de provincie Noord-Brabant geweest. Middels dit bericht willen we u graag informeren welke maatregelen Van Oers (hierna: Van Oers) heeft genomen gedurende deze onzekere tijd.

Allereerst het goede nieuws: op dit moment zijn er geen gevallen gemeld van besmettingen onder de medewerkers van Van Oers Accountancy & Advies of onder hun familieleden.

Het slechte nieuws is dat niemand weet wanneer nieuwe gevallen van het virus een piek zullen bereiken, hoeveel mensen het zullen oplopen of wanneer het verdwijnt. Helaas lopen we allemaal tegen hetzelfde probleem aan, we weten enkel wat nu bekend is.

Het nieuws rondom het Coronavirus volgt zich in hoog tempo op en verandert letterlijk ieder moment van de dag. Vanuit Van Oers houden wij de berichtgeving scherp in de gaten en volgen het advies van het RIVM.

Wel hebben we inmiddels de volgende voorzorgsmaatregelen getroffen:

  • We hebben afgelopen maandag onze medewerkers opgedragen om zoveel mogelijk, in lijn met het advies van het RIVM, de komende tijd vanuit huis te werken.
  • Medewerkers die symptomen hebben zoals koorts, niezen, hoesten, kortademigheid, druk op de borst, enz. werden al eerder verzocht om thuis te blijven en contact te zoeken met de GGD. Hopelijk blijken dergelijke symptomen verkoudheid of griep te zijn, maar het is zaak om hier scherp op te zijn en blijven.
  • Van Oers heeft de technologische capaciteit voor onze gehele organisatie om op afstand te werken, dus ook buiten een Van Oers vestiging.
  • Dagelijks vindt overleg plaats over het wel of niet doorgaan van interne en externe evenementen en bijeenkomsten. We hebben inmiddels al diverse bijeenkomsten in maart en april geannuleerd.
  • We vragen onze medewerkers om bij cliëntafspraken vooraf een aantal zaken af te stemmen, en bij voorkeur de afspraak uit te stellen of telefonisch door te laten gaan.

Zoals velen van u weten, is dit een zeer drukke tijd voor ons, met onder andere belastingaangiftes en financiële deadlines. Uiteraard blijven we toegewijd aan de handhaving van de kwaliteit en tijdigheid van onze dienstverlening zoals van Van Oers verwacht mag worden.

Ondanks dat is onze grootste prioriteit de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers. We doen onze uiterste best in deze onzekere tijd maar vragen wel uw begrip indien onverhoopt bepaalde afspraken verschoven moeten worden.

Dank voor uw begrip. 

Van Oers Accountancy & Advies

Namens de directie,

Martin van Dijke

 


Coronavirus: Protocol Van Oers Accountancy & Advies

In the past few days there has been a lot of news about the Coronavirus outbreak in the Netherlands and particular in the province of Noord-Brabant. Through this message we would like to inform you about the measures that Van Oers Accountancy & Advies (further: Van Oers) has taken through the uncertainty of the Coronavirus outbreak.

First, the good news: as of this writing, there are no reported cases of Van Oers employees or their families being infected with the virus.

The bad news is no one knows when new cases of the virus will peak, how many people will contract it, or when we will start to see it subside. The problem we are facing is that we just don’t know what we don’t know. Things are literally changing by the moment, and all we can do is pay attention and follow the advice of RIVM (The Dutch Health Authority).

On the planning side, there a few things we would like you to know:

  • Last Monday we instructed our employees to work from home as much as possible, in line with RIVM advice.
  • Employees who have symptoms such as fever, sneezing, coughing, shortness of breath, chest pressure, etc. have already been asked to stay home and contact the GGD (doctors, etc). Hopefully such symptoms turn out to be a cold or flu, but it is important to be aware of this and stay that way.
  • Van Oers has the technological capacity for our entire organization to work remotely, so also outside a Van Oers location.
  • Daily consultations take place about whether or not to continue internal and external events and meetings. Subsequently, we have already canceled the meetings in March and April.
  • We ask our employees to coordinate a number of things in advance for client appointments, and preferably to postpone the appointment or let it continue by telephone.

As many of you know, this is a very busy time for us, with tax filing and financial statement regulatory deadlines quickly approaching. We are committed to maintaining the quality and timeliness of service that you expect from Van Oers.

But in saying that, our biggest priority is the health and safety of our clients and employees. We will do our best in these trying times, but if there’s an illness-related hiccup, please be understanding.

Thank you for understanding.

 

Van Oers Accountancy & Advies

On behalf of the Management Board,

Martin van Dijke

  • icon
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

Altijd up-to-date blijven met Van Oers

Schrijf u meteen in voor de Van Oers nieuwsbrief.
Schrijf u in
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Peter Hofwegen
Peter Hofwegen | Directeur
Wilt u meer informatie over dit onderwerp?
Vul het contactformulier in of laat een terugbelverzoek achter.