Vanoers.nlDienstenHR SolutionsInterim HR en losse HR-vraagstukken

Interim HR en losse HR-vraagstukken

Financiële administratie
interim hr en losse hr-vraagstukken door van oers

Interim HR en losse HR-vraagstukken

Heeft uw organisatie te maken met uitdagingen omtrent HR? Bijvoorbeeld door het ontbreken van een HR-afdeling, (tijdelijke) vervanging van een collega (ofwel interim HR) of de behoefte aan specifieke kennis en ervaring? Dan kan het uitbesteden van uw HR-werkzaamheden door middel van interim HR of het inschakelen van een specialist bij losse HR-vraagstukken een verstandige keuze zijn en uitkomst bieden.

interim hr en losse hr-vraagstukken door van oers

HR-vraagstukken

    Onze HR-specialisten helpen u vraag verder met de meest uiteenlopende HR-vraagstukken; van specifieke casus tot een bredere vraag met betrekking tot de algehele HR binnen uw organisatie. Bij het uitbesteden van HR en afzonderlijke HR-vraagstukken kunt u denken aan de volgende onderwerpen:

    • (Loopbaan)ontwikkeling
    • Formaliseren en optimaliseren HR-processen
    • Arbeidsvoorwaarden / beloning
    • Personeelsadministratie
    • Beoordelen en functioneren
    • Binden en boeien
    • Verzuim
    • Duurzame inzetbaarheid
    • Strategische personeelsplanning
    • Werving en selectie nieuwe medewerkers
    • Teamontwikkeling
    • Geschiktheids-/ontwikkelassessments
    • Opleidingsbeleid
    • Opstellen personeelshandboek
    • Medewerkerstevredenheids- of bevlogenheidsonderzoek
    • Coaching
    • Opzetten of professionaliseren HR-afdeling

    Huidige personeelsbeleid in kaart brengen

    Wij bieden de mogelijkheid om uw huidige personeelsbeleid en de verbeterpotentie in kaart te brengen door middel van een HR-scan (een zgn. ‘nulmeting’). Deze scan laat zien wat de huidige status is van HR binnen de organisatie en toont tevens op welke onderdelen ontwikkelpotentie aanwezig is. Aan de hand van onze scan bent u in staat  uw personeelsbeleid te verbeteren en optimaliseren. Dit vraagt vervolgens om een gedegen plan van aanpak dat rekening houdt met factoren zoals bedrijfscultuur, beschikbaar budget en beschikbare tijd.

    Tijdelijke HR-ondersteuning (interim HR) nodig?

    Heeft u geen eigen HR-afdeling of komt u – om welke reden dan ook – (tijdelijk) een HR-professional tekort (denk hierbij aan een HR-medewerker, adviseur, business partner of manager)? De HR-specialisten van Van Oers kunnen dit tekort (tijdelijk) opvangen, op locatie of op afstand, door interim HR. Naast beleidsmatige vraagstukken ondersteunen wij bij dagelijkse HR-gerelateerde onderwerpen en fungeren we als vraagbaak. Dit kan voor een vast aantal uren per week, maar ook ondersteuning op afroep behoort tot de mogelijkheden.

    Dankzij de expertise en ervaring van onze HR-specialisten is het mogelijk om de HR-werkzaamheden binnen uw organisatie snel op te pakken. Onze adviseurs bekijken (in overleg) wat er moet gebeuren en gaan direct over tot actie. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met één van onze experts voor een persoonlijk advies over tijdelijke ondersteuning d.m.v. interim HR of andere HR-vraagstukken.

    Melanie Kaljouw
    Melanie Kaljouw | Teamcoördinator HR
    Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
    Neem contact op met onze specialisten via onderstaand telefoonnummer en e-mailadres. Zij helpen u graag verder.